Математика
Для
проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів
атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити
роботу на 3 частини.
Перша
частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною
відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується
подати 4-5 варіантів відповіді.
Наприклад:
Частина перша (завдання 1 - 10)
Оберіть одну відповідь, яка, на
вашу думку, є правильною:
1.
Обчисліть значення
виразу 25 + 5 × (-7).
а) 210; б) -10; в) 10; г) – 210.
2.
Знайдіть 20% від
числа 150.
а) 7,5; б) 35; в) 30; г) 50.
Виконуючи завдання першої
частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором
відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна
літера, якою позначена правильна відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю.
Наприклад:
Частина друга (завдання 11 - 16)
Розв’яжіть завдання
і подайте до кожного відповідь:
11.
Розв’яжіть
нерівність (4х –1)(х - 3)
+ х2 > 6 + 5х(х
- 2).
12.
Скільки розв’язків
має рівняння -5х2 – 7х
= 13 .
16.
Сторони прямокутника
дорівнюють 40 см і 30 см. Знайдіть площу круга, описаного навколо цього
прямокутника.
Такі завдання вважаються
виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число,
вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні
виконують на чернетках.
Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми, для яких учні мають подати розгорнуту відповідь.
Наприклад:
Частина третя (завдання 17 - 20)
Розв’яжіть
завдання:
19.
Вишиванки для
хлопчика і дівчинки коштували разом 750 грн. Після того, як вишиванка для хлопчиків
подешевшала на 20%, а для дівчаток подорожчала на 20%, вони стали коштувати 660
грн. Знайдіть початкову ціну кожної вишиванки.
20. Довжини сторін
трикутника дорівнюють 5 см, 6 см, 10 см. Знайти довжину медіани, проведеної до
більшої сторони трикутника.
Завдання третьої частини
вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис
розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язання та надав
правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює
вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань, з якими учні
завчасно ознайомлені.
Для класів з поглибленим
вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її
рекомендується скласти із 3 завдань, що відповідають програмі поглибленого
вивчення математики.
Наприклад:
Частина четверта (завдання 21 - 23)
Розв’яжіть
завдання:
23.
Запишіть рівняння кола з центром у точці О (-1;
-2), яке дотикається до прямої 4х + 3у + 20 = 0.
У кожній із частин
атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у
орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати увесь курс
математики 5-9 класу.
Завдання третьої та
четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом
відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова
атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів
загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим
вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
Для оцінювання письмової роботи необхідно користуватися критеріями
оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013
№ 1222 «Про
затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових
дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку
обґрунтовують і оприлюднюють.
Немає коментарів:
Дописати коментар