понеділок, 23 жовтня 2017 р.

Здоров'я - найдорожчий скарб

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
      Радість б'ється в нім щоднини 
Це ж чудово для людини!
      Сьогодні на годині класного керівника відбулася подорож на планету Здоров'я. Під час бібліотечного уроку учні поповнили свої знання про правильне харчування, шкідливі харчові добавки та страшні ,,покручі". Згадали про роль вітамінів  у щоденному харчуванні. 

     Бібліотекар Проволовська Наталія Володимирівна цікаво організувала роботу зі старшокласниками: розповідь, дискусія, перегляд літератури, обговорення статті.

 Учені довели, що наше здоров’я залежить:
·        Від спадковості – 20%.
·         Від медицини – 10%.
·         Від екології – 20%.
·         Від способу життя – 50%.
Кожна людина неповторна й унікальна. Тому тільки від вас самих залежить, яким буде ваше життя. Бережіть здоров'я, зміцнюйте і примножуйте його. Обравши для себе здоровий спосіб життя, ви створите надійне підґрунтя для успішного майбутнього.
    Здоров´я  зайвим бути не може. 
    І кожен нехай собі сам допоможе 
    Завжди залишатись струнким і красивим, 
    До різних недугів стійким, невразливим. 
    Виховуй в собі наполегливість, волю 
    І матимеш ти найщасливішу долю. 

Немає коментарів:

Дописати коментар