понеділок, 22 вересня 2014 р.

Бути здоровим – модно, стильно, красиво!

Сценарій виступу агітбригади
 «Молодь обирає здоровя»

«Бути здоровим – модно, стильно, красиво!»

Мета: розширити життєвий досвід учнів, формувати необхідні знання і вміння, спрямовані на збереження і розвиток індивідуального здоров’я; навчити приймати валеологічно обґрунтовані рішення, визначити поняття „здоров’я”, „здоровий спосіб життя”; фактори, що впливають на здоров’я; актуалізувати відчуття важливості, складності здоров’я та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього; визначити, що власна поведінка і спосіб життя є найважливішим фактором, який впливає на здоров’я людини.

Хід заняття
Учні
Вас вітає команда учнів 8 – A класу Фастівської загальноосвітньої школи №7.
Наш девіз:
            «Бути здоровим – модно, стильно, красиво!»
Учениця.
          Хто здоровий, той  сміється,
          Все йому в житті вдається,
          Він долає всі вершини
          Це ж чудово для людини
Учень.
          Хто здоровий, той не плаче
          Жде його в житті удача,
          Він уміє працювати,
          Вчитись і відпочивати.
Учениця.
          Хто здоровий, не сумує
          Над загадками мудрує,
          Він сміливо в світ іде
          Й за собою всіх веде.
Учень.
          Бо здоровя - це прекрасно,
          Здорово, чудово, ясно!
          І доступні для людини
          Всі дороги і стежини.
Дівчинка. Чому ти сьогодні такий?
Хлопчик. Який? Я в мрійності перебуваю.
Дівчинка. Де?
Хлопчик. У мрійності. Мрію про те, як буде гарно, коли виросту.
Дівчинка. І як же?
Хлопчик. Я буду сильний і багатий. Щодня буду купувати собі чіпси, колу, снікерси. Буду їздити на «Мерседесі» і курити сигару, … а ще … я буду приймати чарівні ліки для сили й веселощів.
Дівчинка. А не багато тобі одному? Я теж буду багатою. Буду курити цигарки, як тітоньки в рекламах. Буду вечеряти в ресторанах, пити шампанське.
Здорова людина. Доброго дня! А я на відміну від вас буду здоровою людиною. А ви ніколи не виростете гарними і сильними, якщо зараз не позбудетеся від влади злих чаклунів, які вже простягнулися до вас свої брудні лати.   
     Розповім  вам одну історію. Є похмура країна  Нездоровя.  Править у ній королева Хвороба. А в неї є злі чаклуни: Алкоголь, Наркотик і Нікотин.                    І приходять вони до людей.
Алкоголь. Я – в бризках шампанського, з ароматом вина, у піні пива.
Нікотин. А я – в ароматному димі цигарок
Наркотик. А я – в таблетці з привабливою назвою, у листках гарної квітки, у пляшках із прекрасною речовиною.
Королева Хвороба.  Ми зібралися тут, щоб вирішити одне важливе питання.                                                                Як нам завоювати весь світ?
Разом. Давно вже час це зробити!
Алкоголь. У нас є свій план. Ми відправимося першими на завоювання людства.
Королева Хвороба.  Вас, страховиськ, у цих чорних плащах, люди відразу викриють.
Разом. Не викриють.
Здорова людина.  Відтоді й прагнуть злі чаклуни завоювати весь світ.
Нікотин.  Ще в давніх папірусах є зображення курильної трубки.
Алкоголь. А на стародавніх картинах зображені дами та добродії в пишному одязі з келихами вина.
Наркотик.  А рецепти для кращого сну, для зняття болю лікарі знали з давніх-давен. Вони не здогадувались, що там сховався я – Наркотик.
Дівчинка.  Виходить, що люди здалися чаклунам без бою?
Здорова  людина.  Ні! І зараз ми це побачимо. Одного разу прийшли чаклуни до школи.
Алкоголь.  Хлопці, дівчата!
Нікотин.  Візьміть нас до себе.
Наркотик.  Давайте дружити.
Алкоголь.  Я вам за це джин-тонік і пиво – дуже  смачні напої дам.
Нікотин.  А я цигарку. Візьміть, спробуйте. Для дівчаток тоненькі, для хлопчиків більш міцні.
Наркотик.  А я не прошу вас вічно дружити. Спробуй мене раз , другий і досить. Нічого страшного не буде.
Разом.  Ну, сміливіше!
Дівчинка.  Ні! Нам це не потрібно! Ми танцюємо, спортом займаємося.
Дівчинка.  Я хочу бути красивою, стрункою. А ви спотворюєте людей.
Разом.  Ми обираємо здоров’я.
Королева Хвороба.  На нашій планеті кожні 5 секунд помирає 1 людина від тютюнопаління.  Кожна 2-га пожежа на землі трапляється від цигарки.  У результаті вживання спиртних напоїв кожен четвертий деградує!
Дівчинка. А ти Наркотик, узагалі мовчи. Спробуй раз, спробуй два, а потім і звикнеш, і жити без тебе не зможеш.                                                                
Разом. Ні! Нам і без вас весело, нам і без вас добре! Наша школа – школа  здоров’я! Наша школашкола  чемпіонів!
Дівчинка. Бути здоровим –модно , стильно, красиво, класно.
Дівчинка. Уже сьогодні в моїх руках я тримаю майбутнє. І тільки я сама відповідаю за нього. Уже від тебе сьогоднішнього, від твоїх теперішніх рішень залежить, яким ти будеш завтра.
Хлопчик. Любіть себе і інших поважайте,
Своє життя й здоров’я бережіть,
І правильну дорогу вибирайте,                                                                                              
Якщо в гармонії ви хочете прожить.
Дівчинка. Цінуйте здоров’я!
Хлопчик. Творіть добро!
Дівчинка. Плекайте власні душі!
Хлопчик. Просіть заступництва у Божої матері таїї Сина!
Дівчинка. Будьте здорові!
Хлопчик. Просіть заступництва у Божої матері та її Сина! Дівчинка. Будьте здорові!
Дівчинка. Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар